Bouwen in eigen beheer

Uw droomwoning in BRU?

De laatste tijd heeft de dorpsraad vele signalen gekregen dat er behoefte is aan woningen in de categorie tot €200.000. Dit geldt zowel voor starters als senioren.

Uw dorpsraad heeft die signalen ter harte genomen en contact gezocht met het Collectief Particulier Opdrachtgeverschap Zeeland (CPOZ): een club die toekomstige bewoners helpt hun eigen huis te bouwen en wel tegen prijzen die beduidend lager zijn dan welke men betaalt bij de traditionele bouw. Het komt er met andere woorden op neer dat er beduidend minder betaald wordt voor dezelfde woning of dat men voor dezelfde prijs meer huis heeft. Het is maar hoe je het bekijkt . Bovendien kan de toekomstige bewoner het huis volledig aan zijn eigen smaak aanpassen. Het CPOZ nu realiseert dat alles samen met u.

Hoe werkt het ?

Kort samengevat komt het er op neer dat er minimaal 3 deelnemers moeten zijn een project te starten. Zij ontwerpen hun eigen woning, zoeken een architect op enz. Het CPOZ is er als steun en toeverlaat om hen tijdens het hele bouwproces te begeleiden.
Zie voor verdere informatie de bijlage Bouwen of op http://www.cpoz.nl/

Voor de geinteresseerden organiseren wij een informatieavond op 24 januari 19.30 uur in het NH Verenigingsgebouw, Deestraat, Bruinisse.

Agenda:

1. Welkom en inleiding door N. de Danschutter, Dorpsraad Bruinisse
2. Presentatie Bouwen in Eigen Beheer door dhr. Tuinstra, bestuurslid CPOZ
3. Gelegenheid tot het stellen van vragen

This entry was posted in Nieuwsarchief. Bookmark the permalink.