Dorpsraad zoekt leden!

De Bruse dorpsraad telt op dit moment 4 leden ( Eric Meerdink, Esther Kieviet, Henk Mol en Ronic Weijenberg. Maria Habraken is sinds kort afgetreden omdat zij en haar man Niels een nieuwe uitdaging zijn aangegaan) en dat zijn er minstens 3 te weinig. De dorpsraad is zeer actief op het gebied van bevordering van leefbaarheid maar doordat er handjes tekort zijn kunnen er slechts een beperkt aantal projecten worden opgepakt.

U weet: vele handen maken licht werk. 2 of 3 leden meer zouden de huidige leden ontlasten en versterken. Men hoeft niet direct zitting te nemen in het bestuur: geïnteresseerden die eerst eens willen komen ‘snuffelen’ zijn ook van harte welkom. Door deel te nemen aan een kortlopend project kan men ontdekken of het wel bevalt.

Er zijn een paar voorwaarden waaraan men dient te voldoen: inwoner van Bruinisse, ouder dan 16 jaar, handig met e-mail,  betrokkenheid bij Bruinisse  en in het bezit van enige vrije uurtjes per week. Het bestuur vergadert 1 x per maand en 2 x per jaar is er een openbare vergadering.

Behalve dat u er veel ‘instopt’ krijgt u er veel voor terug: vergroting van uw netwerk, echt iets kunnen betekenen voor uw leefomgeving, u meer betrokken voelen als burger,  kennis vergroten door het volgen van gesubsidieerde cursussen etc.

Interesse? Of nog vragen? Bel met 06-50870770 of stuur een email naar info@dorpsraad-bruinisse.nl

This entry was posted in Nieuws. Bookmark the permalink.