Welkom op de Nieuwjaarsreceptie

Op vrijdagavond 18 januari vanaf 19.30 uur organiseren Dorpsraad Bruinisse, Ondernemersvereniging Bruinisse, IJsvereniging Nooit Gedacht en het Bru’s Oranje Comitée – voor het eerst gezamenlijk – een Nieuwjaarsreceptie voor alle inwoners van Bruinisse in Durpsuus De Vanger in Bruinisse.
In deze tijd van bezuinigingen waar veel Nieuwjaarsrecepties worden afgelast zijn de betrokken partijen van mening dat het juist nu belangrijk is de samenwerking te zoeken met als doel elkaar te versterken in nieuwe ideeën en uitdagingen om de leefbaarheid van Bruinisse te behouden en waar mogelijk te vergroten.
Iedereen uit Bruinisse is van harte uitgenodigd om met een hapje en een drankje met elkaar van gedachten te wisselen en te toosten op een mooi 2013.

This entry was posted in Nieuwsarchief. Bookmark the permalink.